pátek 12. září 2014

Nejlepší a nejhorší produkty ( srpen 2014 )

Po měsíci jsou tu další nejlepší a nejhorší produkty. Moc toho neni, příště to snad bude lepší :)

Nejhorší produkty:

1. Jako první věc tu dnes mám tuto paletku korektorů od Catrice -  allround concealer. Podle mě jsou skvělý. Jdou trochu krémovější ale dobře krejou. Vydrží docela dlouho i bez pudru, ale když se nezapudrujou tak se asi po 3 - 4 hodinách začnou vlejvat do vrásek. Ale jinak jsou super :)
  




2. Další věc je tendle slavnej pudr od Maybelline New York - FIT ME! Je vážně dobrej. Vydrží téměř celý den. Já mám odstín 120 a je to asi jedinej pudr kterej mi vážně sedne. Má i zrcádko což je další kladný plus. Doporučuju !!





3. Poslední věc, kterou tu dnes mám je tadle pěnová tvářenka od Manhattan - mousse rouge. Je uplně hodně megálně výrazná. Ale když se dobře rozetře tak to s ní určitě pude. Moc se mi líbí ty barvy. Takže určitě palec na horu :)





Nejhorší produkty :

1. Rovnou vám řeknu že tu mám jen jednu jedinou věc. Protože tenhle měsíc jsem nic špatného neobjevila, jen tydle stíny od essence - smokey eye set. Ty stíny nejsou nějak špatný, barvy se mi moc líbí, ale s pigmentací je to horší a s výdrží mám taky problém. Nejsou uplně nejhorší ale prostě to neni to co jsem čekala






Já doufám že se vám můj článek líbí, že si třeba něco z toho koupíte a u dalšího článku AHOJ :)




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML