pátek 10. října 2014

Podzimní GIVEAWAY

Zdarec lidičky, mám pro vás úžasnou zprávu, mám tu pro vás podzimní GIVEAWAY :))




Co v GIVEAWAY bude?

Budou dva výherci.

1 výherce vyhraje :

   - Tonikum od SWISSO LOGICAL - má 125 ml a je ze Švýcarska
   - Pleťové mléko os SWISSO LOGICAL - má 124 ml a taky je ze Švýcarska
   - Lak na nehty od Essence - glitter jewels v odstínu M.DEP. 28
   - Balzám na rty - Balea young s vůní vodního melounu
   - Lesk na rty od Oriflame beauty - gloss berries
  





2 výherce vyhraje :

  - Parfém od Bi-es - 313 for women ( 15 ml který nádherně voní )
  - Kuličkový bronzer od Avonu v odstínu NINI 5PA z Anglie
  - Řasenku od Gabriella Salvete - DIMENSION MASCARA DOUBLE ( white &           black )
  - Paletku 4 očních stínů od Miss Sporty v odstínu 405 Pink Smoky
  - Lesk na rty od Oriflame beauty - gloss booster






PRAVIDLA?

1. Sleduj muj blog přes GFC ( followers v pravim sloupečku )
2. Do komentáře mi napiš kterou výhru bys radši vyhrála, jestli první nebo druhou.
3. Napiš mi tvůj e-mail + jak se ti líbí můj blog nebo co bys změnila.

To je vše, když splníš všechny 3 body dostaneš se do losování který proběhne v sobotu 25.10.2014 do půlnoci ( čas nevím přesně ).

Tak to je všechno, všem co se účastní držím palce a zatím ahoj :)






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

14 komentářů:

  1. 1. sledujem
    2. prvý :)
    3. kikacizi@gmail.com
    Máš naozaj krásny dizajn blogu!! a síce som si čítala zatial 2 články, sú celkom dobré a nemenila by som asi nič :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Barbora Hailandová
    Radsi bych asi tu druhou výhru
    Tvůj blog se mi líbí a asi bych na něm nic neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC: Taychi
    Raději bych druhou výhru :-)
    email taychimono@gmail.com
    Jinak co se týče blogu, možná bych si dala pozor na chyby, třeba v představení máš chyby ve třech čárkách :-). No a jinak bych možná zkusila změnit i tu větu, přece jen ne každá holka je správná jen za podmínky, že se zajímá o kosmetiku a oblečení. :-) Jinak se mi blog moc líbí, je tu spousta zajímavých článků, takže jen tak dál! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sledují:)
    Asi bych chtěla spis tu 1:)
    Jinak bych na tvém blogu nic neměnila:)

    OdpovědětVymazat
  5. GFC - Christina Majcikova
    Prvú výhru :3 <3
    kristiesmileb@gmail.com
    blog sa mi moc páči, jediné čo by som zmenila je buď tá úvodná fotka alebo popis + názov blogu :) inak máš pekný blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj
    GFC - Máš
    první výhru
    Píšeš docela hezké články a design máš taky hezký :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapoměla jsem na email, omlouvám se
      Můj email : monickave@seznam.cz

      Vymazat
  8. Ahojky, tvůj blog už sleduju dávno, protože mě bavíš :) Máš krásný, přímo úžasný design blogu, tvé články jsou super, jsi jedna z mých top blogerek :) Jinak, asi mě víc zaujala ta 1. cena, můj email je : valuskalagova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduju tě :)
    Spíš tu 2 výhru :))
    AdriankaNNN@seznam.cz
    Moc se mi líbí články které píšeš a i design je hezký takže bych určitě nic neměnila :)

    OdpovědětVymazat
  10. x GFC : Sár Kucková
    x Zaujala ma 1. :)
    x ajkadavidko@gmail.com
    x Veľmi sa mi páči design blogu a taktiež články :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj blog máš moc pěkný :) Možná bys mohla přidávat více svých fotek - například u no makeup challenge by byl zajímavý pokrok za ten měsíc, ale chápu, že na to není vždy čas - já poslední dobou nestíhám nic. Věřím, že se budeš jen zlepšovat a zlepšovat :) Jelikož v 2. výhře bych bronzer nevyužila, tak bych byla spíše ráda za 1. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi tvuj blog libi a sledovat te budu moc rada :33 hodne rada :33

    GFC - PeťuLA Konopíková
    Petulkakonopikova@seznam.cz
    PetraLife.blog.cz
    A zaujala me druha cena :))

    Paradni darky mas :33 mej se krasne slecno :))

    OdpovědětVymazat
  13. GFC - Aďúš Grečnárová
    9aduska95@centrum.sk
    Obe sú top :3 Ale tá druhá asi viac :)
    Blog skvelý :) .. Hrozne moc moc sa mi páči design akurát to písmo na obrázku úplne hore je dosť nanič :) .. Ale inak články sú top a aj design takže super :3

    OdpovědětVymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML