pondělí 1. září 2014

Rozhovor s TheTeenGirlLooks

Zdarec lidičky, dneska mám něco extra. Ano, je to rozhovor s YouTuberkou a blogerkou TheTeenGirlLooks ( Anet Bártová )


Rozhovor:

1. Když si začala natáčet na YouTube, napadlo tě někdy že budeš mít tolik odběratelů?

Vůbec :D V té době mi na nich upřímně moc nezáleželo :) ale samozřejmě si jich hrozně vážím <3 .

2. Od kolika let se věnuješ kosmetice?

Od nějakých 12ti :) .

3. Co tě přimělo k tomu aby jsi začala točit?

Dlouho jsem na YouTube koukala tak jsem to chtěla taky zkusit

4. Pro ty co tě neznají (i když si myslim že takovej lidí moc neni) jakým tématům se ve videích věnuješ?

Hlavně asi beauty & fashion ale snažím se dělat i nějaká ne-kosmetická videa :) .

5. Tvoje inspirace?

Na tohle se hodně lidi ptají a upřímně já ani nemám inspiraci :) .

6. Jak tě napadlo jméno kanálu TheTeenGirlLooks?

Chtěla jsem aby jméno kanálu znamenalo i něco v angličtině a bylo jasné na první pohled co točím :) .

7. Maluješ se do školy hodně?

 Moc ne, protože to nestíhám :D  Ale když mám čas nedělá mi problém si dát třeba tmavé stíny..  :)

8. Měla jsi první Blog nebo YouTube?

YouTube :)


To je vše. Pokud Anet neodebíráte tak ji honem rychle hoďte odběr a koukněte na její videa. Jsou boží :3
Kde najdete TheTeenGirlLooks?

Instagram : Anett_Bartova

Tak to je pro tendle článek všechno. Já doufám že se vám líbil a zatím Ahojkys :)





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML