středa 30. července 2014

Nejlepší a nejhorší produkty ( červenec 2014 )

Ahoj holky, dnešní článek bude spíše taková recenze, neboli můj pohled na pár produktů co jsem si v poslední době koupila. Jdeme na to :)

Nejlepší produkty :

1.  Jako první věc tu mám tento skvělý bronzer od avonu. Já mám ten prostřední a vážně se mi moc líbí. Neni moc výraznej ale podle mě dobře konturuje a ještě je takovej velmi jemně třpitivej takže už nemusíte dávat ani rozjasňovač. Já dávám palec nahoru :)



2. Další věc je korektor od avonu, clearskin. Hodí se na pupínky, nedokonalosti a různé červené fleky na vašem obličeji. Nefunguje na kruhy pod očima. Je jasný že jeden korektor nezakreje vše. Každopádně se dobře roztírá, a suprově zakrývá. Doporučuji :)

3. Jako poslední věc je tu tato řasenka od Catrice. Je hodně dobrá, rychle zasychá takže se neobtiskne a podle mě dělá i dobrej objem řas. Neni uplně nějskvělejší ale určitě neni špatná. Opět palec nahoru :)





Špatné produkty :

1. Jako první je lak na nehty od essence z řady candies ( což mě překvapilo ). On by měl nějak vonět, ale opak je pravdou, podle mě to smrdí víc než normální lak. Výdrž je uplně nulová a ani na 2 vrstvy to neni ono. To si nekupujte !



2. Jako 2 a poslední věc v tomto článku je micelární voda od lorealu sublime soft. Zatím mi vůbec nevyhovuje, štípeto a vždycky mám flekatej obličej. Na Loreal je to fakt kšunt. Nekupovat !



Doufám že se vám můj článek líbil, že sem vám aspoň trochu poradila. Sledujte mě na ask.fm. Omlouvám se pokud tu budou nějaký gramatický chyby :D .A určitě mi napiště jestli jste něco zkoušeli a jaký je váš názor. U dalšího článku,
Ahoj ! :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. Já jsem s micelární vodou od L'orealu opravdu spokojena.. u me je to asi první micelární voda která me nestipe a nevyvolává alergické reakce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě naopak... Moc sem se na ní těšila a nějak mě nepřekvapila, spíše naopak.. :(

      Vymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML