neděle 24. srpna 2014

Back to school 2014 #1

Ahoj, na tyto články  jsem se hrozně moc těšila. Je to první článek z řady Back to school za rok 2014. Dneska to bude make-up do školy :)





Určitě si nechystejte nějaký tmavý třpitivý stíny. Nebudete je potřebovat. Do školy stačí něco lehkého. Budem potřebovat jen 5 věcí. 

1. Nějaký hydratační krém.
Neni zastak nutný, Ale pleť pak vypadá odpočatě a zdravě.

Já použiju tendle krém od Garnier. Je to 24h hydratační krém a je vážvě moc super. Já už mám asi 3 balení protože je vážně skvělej. Rozetřu si ho na celej obličej.




2. Sáhněte po nějakém korektoru. Nebudeme dávat make-up protože je zbytečný. Je dobré mít dva korektory, jeden na pupínky a nedokonalosti a druhý na kruhy pod očima. Ale pokud máte jen jeden nevadí.

Já použiju tendle od Miss Sporty - So Clear. A zakryju sním všechny nedokonalosti a pořádně ho rozetřu.




3. Vemte si nějaký pudr. Tendle krok by jste neměly vynechávat, protože by vám vaše dílo dlouho nevydrželo a korektor by se mohl vlít do vrásek. Nemusíte pudrovat celý obličej, stačí místa kde máte korektor, popřípadně T-zónu. ( To je zóna od spánku přes čelo ke 2 spánku a od nosu dolu k bradě )

Já vezmu pudr od Maybelline NewYork - Fit Me! Kterej je taky vážně super. Ten si určitě kupte ;)




4. Blížíme se ke konci. Už jen řasenku. Můžete použít i úzkou linku ale podle mě stačí jen řasenka

Já sáhnu po řasenkce od Rimmelu - ScandalEyea retro glam. 




5. A finishujeme leskem na rty, ale vy klidně můžete použít nějakou nahou rtěnku :)

Beru si lesk od Miss Sporty - Miss coctail



Já doufám že se vám můj první článek Back to school líbil, samozdřejmě můžete korektor s pudrem vynechat pokud nemáte žádné nedokonalosti, že se necháte inspirovat a zatim AHOJ :)) 




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. Mám moc ráda tyto články 'Back to School'! Rozhodně napiš další! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, potěší to :) mám už připravený další 2 :)

      Vymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML