čtvrtek 28. srpna 2014

Back to school 2014 #2

Ahojky lidi. Dneska konečně další článek z řady Back to school. V dnešnim článku vám ukážu co by vám určitě nemělo chybět ve školní tašce :)


Mám tudle hrozně krásnou tašku o Reaperu  ze Sportisima. Kupovala sem ji před pár dny protože ta moje stará taška byla už odřená, prošoupaná a prostě špatná. Měla sem jí asi 3 roky takže už to chtělo novou :D



Takže co by vám v tašce krom sešitů, učebnic či penálu nemělo chybět?

1. Pokud se malujete nezapomeňte si vzít to, co máte zrovna na rtech. Pravděpodobně lesk protože málo kdo si bere do školy rťenku. 
Pokud se nemalujete vemte balzám, aby rty nevypadaly suše ale naopak zdravě. 


2. Myslim si že todle sem vůbec nemusím psát, ale týká se to toho co by vám nemělo chybět v tašce, takže to sem píšu :)
Holky co mají "své dny" by neměly zapomínat na vložky či tampóny. Já je nosím pořád, ať je mám či ne.

3. Určitě nikdo nemá rád "vůni tělocvikového potu :D" a proto nezapomínejte na deodorant nebo aspoň nějakou voňavku.

4. Pokud jste na tom z pamětí asi tak jako já tak si určitě berte diář :D nebo alespoň nějaký malý sešítek do kterýho si všechno zapíšete (y)

5. Já v tašce nosim i sluchátka, kdyby náhodou :D ale vy je klidně vynechte

6. Mam v tašce takovou malou kapsičku kde nosim náhradní propisku, když si zapomenu penál mám čim psát :D

7. Vždycky mam v tašce gumičku, zase kdyby náhodou :D

8. Nezapomeňte na kapesníky ale to zmiňovat taky nemusím

9. Sluneční brýle by vám též měly říkat pane ( paní :D )

Takhle nějak to vypadá u mě :D
To je asi všechno co mi v tašce nesmí chybět :)
Určitě mi do komentáře napište něco co já tu nemám a vy to sebou vždy máte ;) Tak zatím AHOJ :))



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 komentář:

  1. Nominovala jsem tě: http://kosmetikapodleklarky.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML