pátek 29. srpna 2014

Back to school 2014 #3

Ahojky. Je tu další a předposlední článek z řady Back to school. Dneska vám řeknu jak si já plánuju čas tak aby všechno šlapalo. Třeba pochytíte nějakou inspiraci :)




Jelikož jsem dojíždějící takže domu přijedu vždy kolem 15:45. Když jdu pěšky tak sem doma tak v 15:00. ( většinou ) takže když jedu s rodičema tak mam na všechno 6 hodin. Což neni nějaká dlouhá doba když chcete ještě prostor pro zábavu. Takže je dost důležitý si to do předu pořádně naplánovat :)

1. Škola

Takže já když přijedu domu tak jako první dělám úkoly. Je to pro mě lepší protože večer jsem na to moc líná. Takže tak do cca 16:00 dělám úkoly. Pak si připravim učebnice na druhej den. Většinou mi to trvá tak 10 minut.

2. Venku

Pak jdu ven třeba na procházku nebo se psem. Třeba hoďku jsem venku. Ale pokud je něco co musim udělat tak to většinou dělam po ukolech abych večer měla klid. Úklid dělam v sobotu.

3. Cvičení

Když se vrátim domu cca kolem těch 17:00 jdu běhat nebo cvičit. To je podle nálady. Většinou cvičim tak hoďku někdy i dýl.

4. Učení

Já se neučim protože mi zatim stačí to co pochytim ve škole. Ale pokud mám nějakou povinnou četbu nebo něco podobnýho tak to většinou dělam tak kolem tý 6 hodiny. 

5. BLOG a internet 

Kolem cca 7 hodině se věnuju blogu a tak různě šmějdim po internetu. Samozdřejmě je mezi tim večeře, ale ta je pokaždé jinak. Ale většinou večeřím kolem půl 6 

6. Hygiena

Okolo půl 8 se koupu nebo si dávám sprchu. Čistim si zuby a čistim si pleť. Prostě klasickou hygienu.

7. Televize, notebook, postel..

Pak se koukám na telku, jsem na notebooku a tak kolem 10 jdu spát protože ráno musim kolem 6 vstávat :(

Víkend mám vždy naplánovaný jinak, ale pravidelně v sobotu uklízim :D

Já doufám že se necháte inspirovat, třeba si můžete udělat rozvrh aby jste konečně jako já všechno stíhaly :D Zatim AHOJ :) 

P.S. Pokud jako já ještě nemáte obalený učebnice tak si rychle pospěšte :D






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. Mám to dost podobně. První udělám úkoly, připravím se, připravím si předměty, na které se musím naučit, jdu ven a pak se učím.. no a nakonec čas na internet:)) Pěkný článek ;)
    P.S. - nominovala jsem tě na http://music-life-story.blogspot.cz/2014/08/tag-liebster-award.html :)

    OdpovědětVymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML