pondělí 11. srpna 2014

Fitness #1

Dnešní článek bude fitness, a budeme se věnovat břichu. Nějaké rady,tipy či cviky jak zhubnout a mít pěkné bříško.


Sklapovačky


Zkoušela jsem jí, ale spíš se mi hned začli tvarovat svaly a já chtěla zhubnout. Takže to odkládám až trochu zhubnu.
Ale vy určitě neváhejte a jděte do toho. Pokud jste začátečník tak můžete ze začátku dávát míň, třeba 20 a udělat si z toho 35-ti denní výzvu. Hlavně se před každým posilováním nebo obyčejným cvičením nezapomeňte protáhnout. To je na tom to nejdůležitější. Pokud by jste se neprotáhly mohl by vám prasknout sval. Určitě je hodně důležitý pít. Hlavně si taky musíte věřit a říkat si že to dokážete. Děláte to pro sebe. Mě občas pomáhá myslet na nějakýho kluka kterej se mi fakt moc líbí a říkám si : " Když zhubnu, a budu mít hezkou postavu třeba se mnou bude chodit. " :D vím, je to kravina a vim že to neni pravda, ale motivace je součástí vaší vůle :)





Já doufám že sem vás moc nenudila, že sem vás na motivovala a že do toho jdete na 120 % :)
Určitě mě sledujte na Ask.fm a FB-page 
Zatím AHOOOOJ !




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML