čtvrtek 7. srpna 2014

Moje nejoblíbenější produkty

Ahoj, hodně jste mi psali jaký používám produkty a jaké jsou moje nejoblíbenější. Takže v tomto článku vám to všechno sdělím :) 


1. Oči

    a) řasenka - Rimmel - ScandalEyes retro glam (90,-)
    b) linky - Maybelline NewYork - Master Precise (130,-)
    c) stíny - Sleek- ultra matte (247,-)
    d) tužka na oči - Miss Sporty - Mini-Me eyeliner (45,-)

2. Obočí

    a) gel na obočí - Catrice - Eyebrow filler (90,-)
    b) tužka na obočí - Catrice - Eyebrow stylist (65,-)

3. Pleť

Dekorativní

    a) makeup - Spirig - Aknecolor (110,-)
    b) korektor - Nars - Radiant creamy concealer (V USA za 28 dolarů)
    c) pudr - Maybelline NewYork - Fit Me! (190,-)
    d) bronzer - Rimmel - Natural bronzer (73,-)
    e) tvářenka - Nars - deep throat (Nevím kolik stála)
    f) rozjasňovač - Nars - Copacabana illuminator (Nevím kolik stála)

Pečující
    a) odličovač - Dermacol - acneclear makeup removal & cleansing gel (99,-)
    b) krém - Bioderma - sebium pore refiner (302,-)
    c) čistící voda - Clean & Clear - Deep cleansing lotion (100,-)
    d) peeling - Vichy - Normaderm acne prone skin scrub (350,-)
    
4. Rty

    a) rtěnka - Mac - Lipstick rebel
    b) lesk na rty - Mac - Lip gloss whoops
    

Já doufám že se vám článek líbil, že sem vám třeba poradila co by jste mohly vyzkoušet, určitě mě sleduje na FB a Ask.fm
A zatím 
      
     Ahoj! :)
    
   
     



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. Super článek! Budu ráda, když se koukneš na můj blog:
    vickysarah-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML