středa 20. srpna 2014

Tag #1 Zpověď blogerky

Ahoj :) Tendle článek bude TAG. Ano, rozhodla jsem se že začnu psát i TAGy. Takže asi nebudu zdržovat dlouhým úvodem a jdeme na to :)






1. Kolik času denně trávíš psaním a úpravu článků?

Já nepíšu články každý den. Ale když píšu tak vetšinou hodinu a půl

2. Utrácíš nebo šetříš?

Když dostanu nějaký peníze tak něco utratim, ale snažim se utrácet co nejméně a nekupuju si kraviny. Takže spíš šetřim.

3. Kdy je pro tebe nejjednoduší blogovat?

Večer. Když sem dlouho vzhůru tak většinou bloguju. Mám na to klid i čas.

4. Co ti dělá psaní za počítačem pohodlným?

Většinou si vezmu notebook, lehnu si na postel a píšu, pustim si k tomu písničky a občas si k tomu beru i jídlo :D

5. Jaký je tvůj nejhorší make-upový zlozvyk?

Nenapadá mě nic, snad jen že sem zvyklá si make-up roztírat prstama, ale to neni zlozvyk. A když mám náladu tam si občas třeba 3x denně změnim barvu rtěnky :D

6. Jakým citátem by se měl podle tebe svět řídit?

Život neni náhoda ale volba. - Když si vybereš nějakou cestu musíš jít až do konce, ne že v polovině začneš brečet a nadávat že si to tak nechtěl/a.

7. Jak dlouho ti trvá než se vypravíš ven?

Záleží na příležitosti. Když du jen ven s kamarádama tak 5 - 10 min. Když du na nějakou slavnostnější událost třeba i půl - 1 hodinu. Když du du do školy tak 20 -25 min.

8. Kdo je tvůj oblíbený/á bloger/blogerka?

Určitě GetTheLouk nebo petralovelyhair.
Já moc bogeru nesleduju, ale určitě jsou všichni skvělý :)

9. Který bloger by se zasloužil víc čtenářů než má?

Tak to vážně nevím. Ale určitě jich je spousta. Možná že i ten můj :D

10. Na co se těšíš v příštím roce?

Nejde ani tak říct na co se těšim protože vlastně ani nevim co v příštim roce bude. Ale doufám že to bude další skvělej rok :)

11. Jak dlouho ti trvá připravit příspěvek?

Záleží jaký píšu téma, jestli tam jsou obrázky či videa. Jak moc mám čas nebo náladu. Ale já většinou píšu třeba 3 najednou. Ale jeden tak 30 a více minut.

12. Co máš právě na sobě?

Úplně to nejpohodlnější :D černý tepláky a býlí triko 

13. Na co jsi nejvíc hrdá ve svém životě?

Já zatim nic nedokázala. Ale určitě jsem hrdá na to, jakým jsem člověkem :)


Já doufám že se vám můj první TAG aspoň trochu líbil a určitě mi do komentářů napište váš make-upový zlozvyk. Zatím AHOJ :)









Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 komentáře:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML