úterý 26. srpna 2014

Základy líčení #2

Ahoj, dneska se společně podíváme na oční linky, pro mnohé z vás jsou linky velká hrozba, nebojte, doufám že po přečtení tohoto článku tomu tak už nebude :)

Je mi jasný že to asi bude dost nudný, ale pokud se vám linky nedaří určitě si to přečtěte ;)


Malý úvod :

Vím, že pro mnohé dívky a slečny jsou linky téměř jako noční můra, ale ve skutečnosti na tom nic neni. Je důležité aby jste trénovali a měli nástroj který vám bude vyhovovat. Ať už de o linky tekuté či gelové, tužku či fix, nádhernou linku uděláte se vším. Je taky potřeba všechny ty nástroje vyzkoušet aby jste věděli co vám padne.

Malá rada :

Při malování linky si zrcádko dejte trochu níž než při obvyklém líčení, když budete koukat dolu, oční víčko se vám narovná a uděláte tak pěknou linku.

Druhy linek :

Druhů linek je vážně mraky. Můžou být ostrý, kulatý, vlnitý, dlouhý, krátký, s tečkou, zobáčkem atd. Ani tak neni důležitý jakou linku si uděláte jako to aby byli stejný, nebo aby to tak aspoň vypadalo. U linek je výhoda to, že u nich můžete být jakkoliv kreativní. 



Pro malou inspiraci.

Jakou značku použít :

Určitě používejte značkovou kosmetiku. Neříkám že kdyby jste si koupili linky od větnamců tak dostanete rakovinu kůže, to netvrdim, ale značkové linky vydrží mnohem víc, nemažou se, neoptiskávají se atd.


Tutorials :

GetTheLouk má na YouTube skvělý videa ( tuším že 4 ) a jmenují se Nalinkované Vánoce. Todle je jedno z nich. Velice kreativní, nenápadné a zároveň při zavřených očích bláznivé. Určitě to zkuste ;)


Makeup pod linky :

Tak tady u toho nebude žádné dlouhé pro mě psaní a pro vás čtení. Linky noste k tomu, k čemu se vám to líbí. Pro mladé slečny které mají nějakou zvláštní příležitost k výraznějšímu líčení se hodí nějaký jemný stín v barvě pleti s třiptamy. Linky nejsou jako rtěnka, ta sluší jen někomu a ne každá barva vám padne ale podle mě linky sednou každému. Prostě je noste tak jak se vám to líbí, linky jsou stále klasika a vždy budou :)

To by bylo pro tendle článek vše. Určitě mě sledujte na FB a na Ask.fm .
Kdyby jste něčemu nerozuměli určitě napište :) Tak zatím AHOJ!! :)



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. Já linky neumím protože se mi strašně trepe ruka.. což je příšerné: D vůbec jsem nevěděla, je té tolik druhů, ale některé jsou podle mě az moc výrazné:) -sabiney.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky zatim moc nevedou, ale nezoufám :D Jo, některý jsou fakt hodně odvážný a výrazný, ale jsou lidi který si je vemou ;)

      Vymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML