čtvrtek 4. září 2014

No Make-up Challenge

Ahojky lidi, dneska mám takový make-upový a zároveň nemake-upový článek :D Zní to divně ale teoreticky to tak je. 



O co jde?

Jde o to že měsíc ( 30 dní ) nebudu používat žádnou dekorativní kosmetiku ( maximálně korektor a pudr, nic víc !! ) a nebudu si nijak tepelně upravovat vlasy ( žádná žehlička ani kulma !! ) což pro mě bude docela těžký jelikož si vlasy žehlím téměř každý den. Vlasy buďto rozpuštěné nebo v copánku ( v copánku prý dobře rostou )

Proč jsem se rozhodla do toho jít? 

Všimla jsem si jak mi "chátrají" vlasy a pleť byla víc pupínkovitá a taková ochablejší. Připadala jsem si starší a to se mi nelíbilo. Prostě jsem se celkově rozhodla používat míň kosmetiky a tato challenge mi přijde jako dobrý začátek :) 

Informačka?

Každý týden bude vycházet článek o tom co jsem použila za produkty a co jsem dělala s vlasy. Jako taková inspirace :)

A co vy?

Je tu někdo kdo do toho jde se mnou? Pokud ano tak určitě napište a taky pište co jste použili za produkty vy a jestli vidíte nějakej rozdíl atd.. :)


To byl takovej rychlo-informační článek. Takže určitě pojďte do toho, jenom vám to prospěje :) Tak Ahoooj :)




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

6 komentářů:

  1. já se maluju jen na vyjímečné události, přes den mám jen řasenku a balzám na rtech. S makeupem jsem skončila na denní ošení, protože se mi strašně po tom zhoršila pleť.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si makeup na dení nošení nedávám, jen korektor, právě proto že se mi zhoršila pleť tak sem do toho šla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si dávám jenom korektor :) Jinak jsem používal i pudr, ale ten teď taky omezuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja nosím očné tiene, linky, samozrejme riasenku, a keď idem von bez priateľa, tak spolu s balzámom aj rúž. Tie srandičky na tvár ako makeup, púder a tak, vôbec každodenne nenosím (samozrejme, aj príležitosti na toto sa niekedy nájdu)... teoreticky by som teda mohla mať zdravú pleť, ale namiesto toho ju mám suchú a šupinkovitú, zvláštne. :D Keď už si dám makeup, tak sa mi z toho pleť spamätáva po odlíčení ešte ďalší deň. Inak držím palce vo výzve, bude to určite zmena. :)

    Rowena | Feeling Hoppy

    OdpovědětVymazat
  5. Taky doufám že změna bude vidět, děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML