pondělí 8. září 2014

No Makeup Challenge ( 4 den )

Ahojky lidičky, dnešní článek bude z challenge kterou jsem odstartovala před 4 dni.


1. Den - Začala jsem jednoduše a to tak že jsem si vyčistila pleť tonikem a po té hydratovala krémem od garnieru. ( Takže dobrej začátek. )
Večer jsem si udělala peeling, pak pleť porádně dočistila tonikem a pak pleťové mléko pro suchou a citlivou pleť.

2. Den - Tento den byl stejný až na to že jsem měla šílené kruhy pod očima, takže jsem použila trošičku korektoru od catrice, jinak žádný make-up !
Včřer jsem to odlíčila a pak jen tonikum.

3. Den - I třetí den jsem opět použila tonikum, krém a pleťové mléko. Akorát večer jsem použila masku. Neřeknu vám značku protože neni moje, ale zkusím to vyzjistit :D

4. Den - No a dneska jsem to spestřila tím že jsem si na rty dala trochu balzámu a pak minimum lesku protože jsem měla nějaké ochablé rty. Ale jinak to samí :D

Já doufám že se necháte inspirovat a třeba makeup taky omezíte :)
Omlouvám se že nejsou fotky ale vážně nestíhám. Jsem ráda že jsem stihla napsat tendle článek.

Takže AHOOOOJ :))



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 komentáře:

  1. já makeup použiju jen velmi málo a mezi mé denní líčení patří hlavně stíny na obočí, což je nutnost vzhledem k tomu, že se barvím a jako přírodní zrzka moje obočí není téměř vidět :D pak linky a řasenka, tím to hasne a nedělá mi nijak velký problém jít někam nenamalovaná .. Myslím, že tahle challenge je dobrá hlavně v tom, že slečny, které se líčí více nechají tu pleť konečně pořádně odpočinout a jde vidět, že ty se o tu svou staráš :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani já nemám na denním pořádku make-up, málo kdy jen korektor či pudr, ale chtěla jsem jen ukázat že i bez toho to jde :)

      Vymazat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML