neděle 12. října 2014

Rozhovor s GetTheLouk

Zdarec lidičky. Mám tu další rozhovor. Tentokrát to bude velice známá blogerka a YouTuberka GetTheLouk ( Lucka )



Rozhovor:

1. Chystáš nějaký projekt na který se můžeme těšit?

Chystám toho hodně, nápadů je vždycky spousta, ale problém bývá realizace. Plánuju spoustu hostů do mých videí, ale problém je se sejít a tak dále... Takže plánuju a doufám, že to všechno vyjde

2. Co je nyní na tvém wishlistu?

Teď jsou tam červené rtěnky od L'Orealu z té nové kolekce, která přijde v listopadu k nám, nové NARS Dual Intensity Eyeshadow a nové NARSí rtěnky

3. Jakou kosmetiku bys doporučila začátečnicím?

Ať se inspirují tím, co má mamka v koupelně, a řídí se heslem, že méně je někdy více

4. Kdybys měla nekonečné možnosti, co bys udělala?

Já ani nevím. Upřímně, nad tím jsem nikdy nepřemýšlela. Bylo by super udělat obecně svět bezpečným a veselým místem pro všechny lidi, ale bojím se, že to je nemožné.

5. Jaký máš názor na 13-ti leté youtuberky?

Já upřímně moc tyhle mladé slečny nesleduju, vlastně je to takový trend, který jde totálně mimo mě. Ale myslím si, že tyhle slečny se najdou a třeba objeví jiné koníčky než youtube, protože je zkrátka dneska populární.

6, Lituješ někdy toho, jak ses nechala ostříhat?

Nikdy se mi to nestalo. A teď když plánuju totálně nové vlasy, tak počítám s tím, že undercut chci ponechat. Miluju ho!

7. Máš nějakou inspiraci?

Inspirace je všude kolem nás, takže neustále

8. Jaká byla tvoje úplně první kosmetika?

Asi nějaká řasenka po mamce tuším

9. Jak probíhá vymýšlení líčení?

Ono to moc neprobíhá, většinou je to takové to "bém" a je to Jako když udeří blesk nebo tak něco.

10. Co bys vzkázala svým sledovatelům?

Že jim s celého srdce děkuji, že mám s kým sdílet svou vášeň a že díky nim mě to posouvá neustále dopředu!

Kde najdete GetTheLouk?


Přesto že si myslim že všichni víte, ale tak na:

Klikni na
YouTube 
FanPage na Facebooku 
Blog

Původně měl článek vyjít mnohem dřív takže za to se omlouvám, fakt nestíhám. Já doufám že ste se něco o Lou dozvěděli a zatím AHOJ :))





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML